Support bij Docufiller: Samen naar een optimaal resultaat

Support bij Docufiller: Samen naar een optimaal resultaat

3 december 2018

Support is één van de belangrijke schakels tussen onze gebruikers en Docufiller. Onze supportafdeling zorgt ervoor dat je op de juiste koers blijft! We zijn zeer betrokken bij onze gebruikers en delen graag onze kennis en kunde om samen de meest optimale resultaten te behalen.

 
Mogelijkheden ontdekken

Je kunt in Docufiller de mooiste communicatiemiddelen gemakkelijk zelf maken. Maar middelen maken hoeft geen hobby van je te zijn. Je wilt het sowieso snel en goed doen én binnen jouw eigen huisstijl blijven. Of je nou een ervaren of onervaren gebruiker bent, Docufiller kent vele mogelijkheden en wij helpen je graag deze mogelijkheden te ontdekken en tot het uiterste te benutten. Denk daarbij aan de slimme templates uit ons eerdere blog.

Samen verder ontwikkelen

Soms vinden gebruikers het vervelend om een vraag te stellen. Wij ervaren dat niet zo. Wij leren erg veel van ons supportkanaal. Wat zijn de veelgestelde vragen? Hoe lossen we dat generiek op? Naast het één-op-één antwoord. Dus stel ons vooral je (kritische) vragen. Deze stellen ons in staat om verder te blijven ontwikkelen en Docufiller uit te bouwen naar een nog gebruiksvriendelijkere omgeving waarbij 1voud voorop staat.


“We hebben echt het gevoel dat we de enige klant zijn van Docufiller, ook al weten we dat dat natuurlijk niet zo is.”

Gilde opleidingen


Naast vragen ontvangen wij ook veel enthousiaste reacties. Het is prettig om te zien hoe betrokken onze gebruikers zijn.


Kennisdeling

Wist je dat we op onze website veelgestelde vragen hebben gebundeld? Neem maar eens een kijkje. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op of met jouw eigen supportafdeling als je die hebt (zie support via jouw Docufiller-omgeving).

Achter de schermen zit veel kennis van en rondom Docufiller. Je kunt bij het support team ook terecht met vragen over:

  • Grafische vormgeving
  • Aanleverspecificaties
  • Advies omtrent template-inrichting
  • Beeldmanagement
  • Content gerelateerde support
  • Advies voor abonnement-optimalisatie


Support via jouw Docufiller-omgeving

De snelste manier om een gebruikersvraag te stellen is via de supportlink (het vraagteken rechtsboven in het venster van Docufiller). Je vraag komt dan direct uit bij de juiste persoon. Deze zal zo spoedig mogelijk met een passend antwoord komen.

Komt je vraag uit bij ons dan wordt er automatisch een ticketnummer aangemaakt. Met dat nummer kunnen we gemakkelijk communiceren over je vraag. Zo kunnen we je sneller en beter helpen.

 

samen.png

Betrokkenheid

Haal meer uit Docufiller met nuttige tips in onze toelichtingen. Zo raak je meer betrokken, want het doel blijft om jouw werk makkelijker te maken.

#1voud blijft onze drive om de communicatiekracht van organisaties te verbeteren.

Samen maken we het tot een succes

Wij bieden intensieve ondersteuning van implementatie tot trainingen.
Zo maken we samen de inzet van Docufiller tot een succes.

 

blog-karin-dirkx.pngDit blog is geschreven door: 
Karin Dirkx - Online Marketeer bij Docufiller

 

 

Categorie: Informatie en inspiratie
Terug